4 Mars

Idag har lilla mami åkt hem och jag är nu själv kvar med odjuren. Den här veckan har gått sjukt fort, vi har hunnit med en hel del. Jag har också varit duktig och tränat varje dag, igår började jag på level 2 på shredden, de känns i kroppen kan ja säga! Level 2 är mycket jobbigare och jag ser inte fram emot level 3, lotta har precis börjat på den och de ser inte så roligt ut. Iof sen när ska träning vara roligt? Inte om man vill ha resultat iaf. Nästa vecka är de slut på onyttig mat och godis, då ska vi börja vara lite mer nyttiga. Jag har börjat fundera ut vad ja ska få för belöning när jag är shreddad och klar, och vad man ska göra efteråt! Man kan ju inte bara sluta, jag måste bli iform till maj och de räcker ju inte med att träna nu, får komma på något bra sen när ja kommer tillbaka till Sverige.

Imorn så ska vi till en stor outlet och jag ska försöka att inte handla så mycket! Måste spara mina pengar nu, ska ändå stanna här ett tag.

Nä nu ska jag ta och borsta tänderna och göra mig redo för sängen! Man blir trött av att passa och leka med barn;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0