30 Mars

Nu va de ett tag sen jag skrev här!
Jag är tillbaka i Sverige nu (buhu) och äntligen köpt mig en dator, så nu kan jag hålla mig mer uppdaterad här. Jag har lite att göra denna veckan, men de som har med projektarbetet att göra är:

*Gå sträckan Vargön-Trollhättan och ta tid, se om jag blivit snabbare
*Ta "Efter-shredden-bilder"
*Redovisa mått efter shredden
*Fixa motiverande musik!
*Börja samla fakta lite smått och ta reda mer om LCHF (eller va de heter haha!)
*Fixa en ny header! Få bort fjortisbilden och kanske ha något med träning istället

Trots att jag har sagt att jag inte ska träna nu på 2 veckor för att jag ska koncentrera mig på fakta och kost, så kan jag inte hålla mig! Jag tror att jag har blivit träningsberoende, hantlarna lockar mig hela tiden. Jag är väldigt motiverad, fortfarande! Resultatet efter shredden har fått mig att inse att man kan ändra kroppen, ja kommer att lyckas bara jag tränar och äter bra. Bästa motivationen hitills.

Ska försöka uppdatera bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0