España!

Efter en lång resa igår kom ja äntligen fram till Valencia. Först flyg jag till Paris och väntade på mami som kom med ett senare flyg 3 tim efter mitt, hann se lite av frankrike iaf;) Sen flög vi vidare till spanien och möttes av lotta guille och samuel. Jag kan ju erkänna att jag fuskade lite med träningen igår, men tog igen de idag genom att träna på nivå 2 på shred med lotta istället.
Idag har vi bara gått runt lite till lekplatser, kollat i lite affärer och handlat lite mat. Jag trodde att jag skulle behöva jacka på mig men jag fick tillslut ta av mig tjocktröjan tillochmed, som varmast i solen va de 25 grader! Helt okej, men de skulle bli lite sämre väder i veckan men jag är glad sålänge de är plusgrader.

På måndag fyller Samuel 1 år och de ska vi fira med tårta och ett besök på en stor djurpark, ska bli väldigt kul faktist fast man nyss fyllt 19;) Senare på kvällen ska jag gå och fixa mina naglar, de va så billigt här så man måste ju passa på.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0