Ny livstil, oh yes!

Ojoj! här va de inte igår man updaterade, känns konstigt att skriva här
Jag har påbörjat en ny livsstil, en riktigt nyttig livsstil! och jag trivs så himla bra, mår sjukt bra
De som fick mig till detta va att ja gjorde en deal med mamma och hennes sambo, ja ska gå ner 7 kg innan december, om ja klarar det så får ja 1000:-, om ja misslyckas så ska jag städa hela deras hur varje helg i 3 mån! haha och de tänker ja inte låta hända. Anledningen till att ja ska gå ner i vikt är inte för anorexia eller nånting sånt, jag vill bara bli hälsosammare, och på köpet få en snyggare kropp, inte tvärtom.
Dom här "träningsinläggen" som vi kan kalla dom, de är bara till för mig själv egentligen, men vill du läsa så har ja inget emot de;)
Jag tänkte skriva om min vardag, inte så intressant med massa bilder och skit, eftersom detta är bara till för mig själv. Ska försöka skriva lite om kosten och vad ja tränar hur länge ja tränar.
Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0