Hos mamsii

Hallå =)

Ja sitter nu hemma hos lilla mammsen i dom mysigaste myskläderna man kan hitta, med dom mysigaste tjocka sockarna och glasögon!:D haha har inte använt dom så mkt, men ja har inte varit i skolan hela förra veckan pga konstant huvudvärk, men så tog ja på mig glasögonen (vet inte hur ja fick den iden! inte haft dom på ett halvår) och de huvudvärken försvann efter ett tag! och jag såg mkt bättre;) haha
så ja ska nog börja med mina lila bågar igen:) eller så blir de ett försök med linserna igen^^

Men helt ärligt man ser ju mkt smartare ut med glasögon;D kanske folk kmr tro ja är mkt smartare nu då;)

Nä nu ska jag fortsätta mysa och se otroligt smart ut här ute i ödemarken haha nä då de är inte så långt bort=)

saknar mina kompisar så otroligt! puss på er<3

Ciiaooo


Kommentarer
Postat av: linda

ha glasögon :D <3

2009-10-11 @ 22:04:52
Postat av: lillis

vad kul att du gillar min blogg!=) Men du har inte ätstörningar va?

kramar

2009-10-12 @ 17:44:13
URL: http://frulillis.blogspot.com/
Postat av: N

Vad fin bakgrund du har på din blogg.



Jag har fått min andra glasögon nu och är tvungen att använda de,men det är skönt att ha de för att då ser man bra.

2009-10-12 @ 19:26:22
URL: http://solskenen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0